در حال بارگذاری
معاون هنری ارشاد خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی به میزبانی خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1755 - https://asreatrak.ir/short/4yQvX

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی خراسان شمالی از ۱۹ الی ۲۳ شهریورماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، مسعود مرواری، به تشریح روند برگزاری این رویداد ملی در استان پرداخت و از رقابت هنرمندان راه‌یافته از بیستم تا بیست و سوم ماه جاری در بجنورد سخن گفت.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های این رویداد ملی روزهای اول و دوم از ۹ صبح تا ۱۸ عصر و روز سوم از ۹ صبح تا ۱۵ با حضور داوران و مسئولان کارگاه خواهد بود. 

این مسئول به برگزاری اردوی عکاسی برای شرکت‌کنندگان عکاس در راستای تولید اثر هم اشاره و تصریح کرد: منطقه جرگلان، روئین و آثار باستانی بجنورد در زمره مناطق در نظر گرفته شده کارگاه‌های عکاسی است. 

مرواری اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی‌های تخصصی برای هنرمندان استان از بخش‌های در نظر گرفته شده در این جشنواره برای بهره‌برداری بهتر از این رویداد است.

وی هم چنین بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی استان، تماشای نمایش آداب شکار روباه، برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان را در زمره برنامه‌ها برشمرد. 

گفتنی است، این رویداد ملی از ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات